FANDOM

Zawsze warto zapoznać się z kategorią: W rozbudowie. Umieszczane są tam artykuły, które wymagają uzupełnienia części informacji.

Odcinki

Rozwijamy strony odcinków tak, aby umieszczone w nich były wszystkie informacje, jakie pragniemy zgromadzić. Jako poprawnie uzupełniony artykuł odcinka możemy śmiało potraktować odcinek "Kolejka".

  • Należy pamiętać, aby uzupełniać dane zgodnie z instrukcją, którą można znaleźć tutaj.
  • Struktura kategorii powinna być taka sama, tj. jeśli we wszystkich artykułach najpierw wpisujemy streszczenie fabuły a następnie listę piosenek i galerię - to tej kolejności się trzymamy.
  • Nazwy kategorii powinny być takie same jak w innych artykułach - tj. jeśli dział nazywamy piosenki to trzymamy się tej nazwy w pozostałych artykułach, nie zmieniamy jej na utwory itp.

Promocja strony

Oprócz standardowych edytorskich działań prowadzimy szeroko rozumianą kampanię promocyjną. Jeśli możesz w jakikolwiek sposób przyczynić się do pozyskania nowych, aktywnych użytkowników - wiedz, że będziemy Ci z tego powodu niezmiernie wdzięczni.

Zakładki użytkowników

Tworzymy także nowe zakładki użytkowników, tak, aby każdy z członków społeczności mógł wybrać coś dla siebie.