FANDOM

Muzyka jest spoko, ale najbardziej kochamy pieczenie.

— Adrian, "Pieczeniowa niespodzianka"

Mali Kowboje — sławny, brytyjski zespół popowy, którego fankami są Fretka i Stefa. Byli oni wspominani kilka razy w serialu, a oficjalnie pojawili się w odcinku "Pieczeniowa niespodzianka", gdzie wygrali konkurs na najlepszą pieczeń.

Na temat

Zespół został pierwszy raz wspomniany przez Fretkę i Stefę w odcinku "Robo-rodeo", ponieważ dziewczyny chciały pójść na ich koncert. Na początku szanse wyjścia były słabe, ale później mama Stefy pozwoliła im pójść. Nieznane jest to, czy tam poszły po tym, gdy Fretka była załamana zniknięciem mechanicznych byków Fineasza i Ferba.

W odcinku "Pieczeniowa niespodzianka", dziewczyny poszły na aukcję, w której Fretka chciała zalicytować wymarzoną lalkę z limitowanej edycji Małych Kowboi. Fretka poprosiła Stefę, żeby to ona zalicytowała, ponieważ chciała przyłapać swoich braci bawiących się z Bufordem i Baljeet'em w dmuchanym zamku. Niestety, Fretka niezmiernie wściekła mając mokry telefon, nie miała zalicytowanej lalki. Gdy Fretka spotyka mamę na Festynie Pieczeniowym, przedstawia jej zwycięzców konkursu na najlepszą pieczeń, którymi są Nigel i Adrian, wokaliści zespołu Mali Kowboje. Z tego powodu dziewczyna była całkowicie szczęśliwa widząc swoich idoli, którzy najbardziej kochają pieczenie, ale dla nich muzyka jest i tak pasją. Mogła też skosztować ich potrawy, oraz zaśpiewać ze Stefą na scenie piosenkę na jej temat.

W odcinku "Czy mnie słyszysz, mamo?", Fretka chciała iść na następny koncert zespołu, ale jej noga w gipsie nie pozwalała na wyjście. Mali Kowboje byli też wspominani w odcinku "Klątwa Fretki".

Członkowie zespołu

  • Nigel - główny wokal
  • Adrian - gitara i wokal
  • Lungel - gitarzysta
  • Tommy - perkusista

Znane piosenki

Wystąpienia

660px-Autographed Tiny Cowboy poster

Plakat zespołu w pokoju Fretki z odcinka "Węzeł".