FANDOM

Marek Molak (ur. 5 lipca 1990 w Warszawie) – polski aktor filmowy, telewizyjny, teatralny, dubbingowy i piosenkarz.

Życiorys

Kariera

Jest wokalistą w zespole rockowym AvA, z którym nagrał minialbum, wydany w maju 2011. Jest autorem piosenki „Spacer”, wykonywanej przez fikcyjny zespół The Gites z serialu Barwy szczęścia. Od 2007 występuje w roli Huberta Pyrki w tym serialu. W 2016 wydał ze swoim zespołem debiutancki album długogrający, zatytułowany Po drugiej stronie, wydany nakładem Universal Music Polska.

Grał również główne role teatralne w spektaklach Piotruś Pan w Teatrze Muzycznym „Roma” oraz Przebudzenie wiosny w Teatrze Rozrywki.

Jesienią 2018 telewizja Polsat wyemitowała dziesiątą edycję programu Twoja twarz brzmi znajomo z udziałem Molaka. Za wygraną trzeciego odcinka, w którym wcielił się w rolę Grzegorza Hyżego, otrzymał czek w wysokości 10 tys. zł., który przekazał Fundacji „Mam Marzenie” pomagającej spełniać marzenia niepełnosprawnych dzieci. Po dziewięciu odcinkach dotarł do finału, w którym zajął trzecie miejsce.

Życie prywatne

W latach 2013–2016 był żonaty z tancerką Małgorzatą Mazurkiewicz, z którą ma syna Krzysztofa (ur. 2013). Obecnie spotyka się z Daną, 10 sierpnia 2019 urodził się ich syn, Marek Daniel.

Galeria

Molak1