FANDOM

Ikona odcinek

Albo, otworzymy myjnię!

Izabela

Zastęp Ogników zbiera pieniądze na ratowanie gwiazdonosych kretów. Aby pomóc dziewczynkom Fineasz i Ferb otwierają najlepszą myjnie samochodową na świecie. Stefa radzi Fretce, aby udawała przed Jeremiaszem niedostępną, jednak nie wychodzi jej to zbyt dobrze. Dundersztyc chce sprawić, aby problemy innych urosły.

Fabuła

Zakończenie

Powtórka z piosenki Fineastyczna myjnia.

Scenariusz

Piosenki

Galeria

209B-tytułowy

Stałe elementy

Za młody na...

Dostawca: To wszystko, co zamawiałeś: (?) rolki, osobne suszarki, turbo spray do wosku, pompa odrzutowa, przyspieszacz cząsteczek.

Fineasz: Nie zapyta mnie pan, czy nie jestem za młody, by tego używać?
Dostawca: Nie, po prostu nie zrób dziury w jądrze Ziemi, bo obaj wpadniemy po uszy.

Fineasz: Dobra!

Kwestia Ferba

Fineasz: Otwórzmy kurczę najlepszą myjnię na kurczę świecie kurczę! Ja chyba nie brzmię zbyt naturalnie?

Ferb: Nie mówisz jak ziomal.
Izabela: Oh nie! Jak teraz ocalimy gwiazdonosego kreta?
Ferb: Myślę, że da sobie świetnie radę sam.

Co robicie?

Fineasz: Cześć mamo!

Linda: Cześć chłopcy. Co dzisiaj porabiacie?

Fineasz: Testujemy nasz nowy wynalazek.
Fineasz: Cześć Izabelo!

Ferb spada na ziemię, a w jego huśtawce nadmuchuje się poduszka

Fineasz: Dobrze, że miałeś poduszkę. ... (zwraca się z powrotem do Izabeli naśladując ton jej głosu) No, co dziś robisz?

Wiem co dziś będziemy robić!

brak

Gdzie jest Pepe?

Fineasz: Ej, gdzie jest Pepe?

Wejście do kryjówki Pepe

Przez kopiec kreta w ogródku.

Dżingiel zła

Pamiętne cytaty

Inne informacje

  • Izabela i Greta łamią czwartą ścianę wycierając kamerę (w realnym świecie ekran telewizora).
  • Dundersztyc odnajduje informacje o aktywności sejsmicznej na stronie Carl Karl, a Karl wspomniał tę stronę już wcześniej.
  • Krety gwiazdonose znajdują się w Kanadzie i w północno-wschodniej części USA, więc Danville może znajdować się gdzieś w pobliżu.

Powiązanie z serią

Aluzje

  • Car Wash - tytuł odcinka (po angielsku) jest nawiązaniem do piosenki Car Wash przez Rose Royce (lub Christina Aguilera).
  • Dragon Ball Z - po tym jak Fretka przestała krzyczeć przez telefon, włosy Jeremiasza przypominały włosy Super Saiyana.
  • Godzilla - Kiedy kret wchodzi do morza tak się kończy film, kiedy Godzilla wchodzi do morza.
  • Gwiezdne Wojny - po spotkaniu ze szczotkami fryzura Fretki przypomina fryzurę księżniczki Lei z "Gwiezdnych Wojen".

Błędy

Nawigacja