FANDOM

Ikona odcinek

Rodzina Flynn-Fletcher wraz ze Stefą spędzają czas u dziadków w Anglii. Fretka i Stefa całą noc czytają książki o przygodach Sherlocka Holmesa, następnego dnia wykorzystują dedukcję i nabytą wiedzę aby przyłapać braci. Dundersztyc chce przenieść Big Bena w okolice swojego apartamentu, aby widzieć z okna wielki zegar. Przeciwstawia mu się Agent P wraz z Agentem 000 z brytyjskiego wywiadu.

Fabuła

Phineas, Ferb, Reg and Winnie
 Na początku odcinka Reginald pyta się chłopców jak im w Anglii. Fretka i Stefa w tym czasie się nudzą. Babcia proponuje im by przeczytały książkę o Sherlock'u Holmesie. Rano cała rodzina postanowiła pojechać do miasta, by zobaczyć London Eye. Fretka i Stefa do tej pory czytały książkę, tylko, że przeczytały jej całą kolekcję. Reginald żegna się z Pepe, który od razu po ich wyjściu otwiera zegar i zjeżdza w dół rynną. Ląduje w wygodnym fotelu. Wydaje się, że to jego baza w Londynie. Major Monogram informuje go, że Dundersztyc ma jakieś plany co do wielkiego zegara w Londynie - Big Bang. Będzie współpracował z agentem 000.
Stayed up all night reading

Reginald i Lawrence jadą na międzynarodowy festiwal gotowanie flaków. Linda dała dzieciom bilety wstępu na London Eye. Potem wraz z Winnifred idą od dzieci. Fineasz wpada na pomysł i w dziwny sposób odchodzi od dziewczyn razem z Ferbem. Fretka zaczyna coś podejrzewać i razem ze Stefą próbują ich sledzić, używając do tego trików z książki o Sherlock'u Holmesie.

Tymczasem Agent 000 i Pepe chcą wyruszyć na misję, ale muszą zmienić pojazd, ponieważ samochód Pepe jest za mały dla agenta. Gdy są w samochodzie Agenta 000, on wyjaśnia co w nim jest. Pepe nagle naciska jakiś guzik, a agent wylatuje ze samochodu. Po powrocie pyta Pepe czy według niego było to zabawne.

Fretka i Stefa idą przez centrum Londynu za poszlakami.

Zakończenie

Scenariusz

Piosenki

Galeria

204B-tytułowy

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba

Fineasz: Dziewczyny były chyba na zakupach.
Ferb: Nigdy nie zrozumiem mody...

Co robicie?

brak

Wiem co dziś będziemy robić!

brak

Gdzie jest Pepe?

brak

O, tu jesteś, Pepe

brak

Wejście do kryjówki Pepe

Pepe wchodzi przez zegar do bazy. Jest to angielska baza. Pepe bierze filiżankę herbaty, która stoi na stole obok.

Dżingiel zła

brak

Pamiętne cytaty

Inne informacje

  • Ten odcinek ujawnia, że Winnifred Fletcher jest fanem Sherlocka Holmes'a i ma całą kolekcję książek z jego przygodami.
  • Jest to pierwszy odcinek gdzie Pepe ma wspólnika podczas misji.
  • W angielskim tytule jest tekst mówiony przez narratora do Stefy, ponieważ w angielskiej wersji jej oryginalne imię to Stacy.

Powiązanie z serią

Aluzje

Błędy

  • Kiedy Big Ben wystrzelany jest w powietrze, nie ma godziny 16:00.

Nawigacja