FANDOM

Prawo Milo Murphy’ego

Plakat promocyjny Milo Murphy

Twórcy
Czas trwania
11 minut
22 minuty (odcinki specjalne)
Gatunek
Animowana komedia, musical

Prawo Milo Murphy'ego - drugi serial twórców "Fineasza i Ferba". Jego akcja rozgrywa się w Danville - tym samym mieście, w którym mieszkają główni bohaterowie naszego serialu. W "Prawie Milo Murphy'ego" znajdują się liczne nawiązania do "Fineasza i Ferba", a odcinkach specjalnych pojawiają się tam jego bohaterowie.

Więcej informacji na temat serialu "Prawo Milo Murphy'ego", znajdziesz na osobnej wiki poświęconej temu serialowi. - link

Serial miał swoją premierę 3 października 2016 w USA, zaś w Polsce 27 marca 2017.

Premiera sezonu 2 odbyła się wcześniej w Polsce - 10 września 2018, niż w USA - 5 stycznia 2019. Pierwszy odcinek był jednocześnie odcinkiem specjalnym, a także crossoverem z "Fineaszem i Ferbem".

Choć sami Fineasz i Ferb pojawili się tylko w tym jednym odcinku, tak Agent P występował tam znaczenie częściej, zaś sam Dundersztyc został na stałe wcielony w uniwersum tamtego serialu.

Crossover pod tytułem Efekt Fineasza i Ferba przedstawia świat, który w wyniku podróży w czasie został opanowany przez żywe rośliny. Milo wraz ze swoimi przyjaciółmi łączą siły z Fineaszem i Ferbem by je pokonać.

W wyniku splotu różnych wydarzeń przedstawionych w wyżej wymienionym odcinku Spółka Zło zostaje zniszczona. Po tym wydarzeniu Dundersztyc na stałe wprowadza się do ogródka Milo, w ten sposób zostaje wpisany w uniwersum tamtego serialu.

Aluzje do Fineasza i Ferba pojawiające w "Prawie Milo Murphego"

Tytuł odcinka Opis aluzji

Odcinki, w których pojawili się tam bohaterowie "Fineasza i Ferba"

Bohater Odcinki
Fineasz Flynn
Ferb Fletcher
Heinz Dundersztyc

Pepe Pan Dziobak
Major Francis Monogram
Izabela Garcia-Shapiro
Fretka Flynn
Vanessa Dundersztyc
Baljeet Tjinder
Buford Van Stomm
Linda Flynn-Fletcher
Lawrence Fletcher
Zastęp Ogników 46231
Irving Du Bois