FANDOM

Nie gap się na mnie!

— Sierżant do Ferba

Sierżant — szorstki i surowy sierżant w szkole Smile Away Reformatory School. Stanowił poważne zagrożenie dla Fineasza i Ferba. Nienawidzi wyobraźni i kreatywności u dzieci i stara się jej pozbyć przez reformatorską szkołę. Pod jego kontrolą byli Fineasz i Ferb, zanim Fretka ich uwolniła.

Wygląd

Jest to wysoki mężczyzna, ubrany w wojskowe ubranie z kapeluszem.

Metody

Wszystkie jego metody mają na celu zniechęcić dzieci do kreatywności i wyobraźni. Są nudne (jego "uczniowie" rysują proste skrzynki w kółko) lub okrutne (tortury wodą). W rozmowie z Morty'm Williamsem (tak naprawdę była to przebrana Fretka), mówi, że Fineasz i Ferb są jego największymi osiągnięciami.

Pościg za Fineaszem i Ferbem

Kiedy Fineasz i Ferb są ratowani przez Fretkę i Jeremiasza, sierżant i jego strażnicy wszczynają pościg. W końcu doganiają ich do klifu. Nagle Pepe i Dundersztyc pojawiają się na szczycie z wielkim pająkiem robotem. Dundersztyc zostaje pokonany, a przez nogę pająka sierżant spada z klifu.

Sen Fretki

Później cała akcja okazała się tylko snem Fretki. Ponieważ sierżant pojawił się tylko we śnie Fretki, nie wiadomo, czy istnieje naprawdę.

Ciekawostki

  • Jego głos w polskiej wersji serialu podkłada Mirosław Zbrojewicz, tak samo jak i w polskiej wersji SpongeBob'a.

Wystąpienia