FANDOM

Spółka Zło Dundersztyca, znana też jako Dundersztyc: Spółka Zło — to spółka należąca do złego naukowca Heinza Dundersztyca. Większość z codziennej działalności firmy prowadzone są przez samego Dundersztyca. Głównym celem firmy jest pomoc Dundersztycowi w podbiciu Okręgu Trzech Stanów.

Typowy dzień w Spółce Zło Dundersztyca zaczyna się z pomysłem Dundersztyca, jak zawładnąć Okręgiem Trzech Stanów. Następnie tworzy złą maszynę, znaną jako też "inator". Pepe Pan Dziobak, nemezis doktora, przybywa, aby pozbyć się jego planu. Dundersztyc później go łapie w pułapkę i objaśnia swój niecny plan. Gdy Dundersztyc kończy objaśnianie, agent uwalnia się z pułapki i walczy z doktorem. Kończy się to wygraną agenta Pe oraz wybuchem inatora, często poprzez naciśnięcie przycisku autodestrukcji. Po skończeniu walki, Pepe oddala się od Dundersztyca, który krzyczy do niego "A niech cię, Pepe Panie Dziobaku!" w różny sposób.

Siedziba

Spółka mieści się w wysokim, fioletowym wieżowcu w kształcie głowy Ferba. z półokrągłym, otwieranym dachem. Pod nim zawieszony jest ogromny, zielony szyld "Doofenshmirtz Evil Inc." - Dundersztyc Spółka Zło. Budynek ma windę, duży balkon, taras, korytarze oraz piwnicę i bramę garażową, która raz pojawia się, raz znika, a jeszcze innym razem jej miejsce zajmują obrotowe drzwi.

Znani członkowie

Ciekawostki

  • Litery loga Spółki Zło mają czcionkę "Playbill".