FANDOM

Ikona odcinek

Może pobawimy się w chowanego?

Irving Du Bois

Na dworze pada deszcz, co powoduje, że chłopcy i ich przyjaciele nie wiedzą co robić. Z ukrycia wychodzi Irving - największy fan chłopców i proponuje zabawę w chowanego. Chłopcy w tym celu budują pomniejszator, którego dotyka Fretka i zmniejsza się. Tymczasem Dundersztyc tworzy robalobota, aby dowiedzieć się gdzie mieszka Pepe.

Fabuła

A lock of Ferb's hair
Linda informuje chłopców, że idzie na chwilę do Vivian. Buford pyta się, co mogą robić. Izabela proponuje, że mogą pomówić o uczuciach. Buford ignoruje ją i pyta ponownie. Uderza Baljeeta za to, że też chciał mówić o uczuciach. Nagle okazuje się, że w pokoju jest jeszcze ktoś. Irving Du Bois proponuje grę w chowanego. Następnie mówi, że jest wielkim fanem Fineasza i Ferba, obserwuje ich od początku wakacji i ma pamiętnik, z wszystkimi przygodami braci. Prezentuje wszystkim grubą księgę zawierającą m.in. zdjęcia chłopców i ich wynalazków, a także kosmyk włosów Ferba. Fineasz jest zdziwiony, jednak po chwili zgadza się na zabawę w chowanego. Buford zauważa, że dom jest za mały na tę zabawę. Ferb twierdzi, że to oni są za duzi. Fineasz dostaje olśnienia. To sprawia, że Irving jest zadowolony i pyta się, czy może zapytać się, gdzie jest Pepe. Wszyscy zdziwili się, zignorowali Irvinga i odeszli.

Tymczasem Pepe jest w bazie. Major Monogram informuje go o niepokojących wiadomościach na temat Dundersztyca. Dundersztyc nagrał się na automatycznej sekretarce. Po odsłuchaniu wiadomości, Pepe rusza na misję.

PhineasFerbIsabelaBufordIrvingInTeaCup
Fineasz i Ferb skończyli swoją maszynę do zmniejszania. Bracia oraz Izabela, Buford, Baljeet i Irving zmniejszają się. Zaczyna się piosenka Gdy się zmniejszysz.

Tymczasem Dundersztyc zostaje "przyłapany na gorącym uczynku" jak wrzuca odnawialne śmieci do kosza na śmieci zwykłe. Wyprowadzając Pepe, przyczepia mu z tyłu pluskwę.

Chłopcy i ich przyjaciele chcą zacząć zabawę, lecz przeszkodziła im w tym Fretka. Fineasz wpada na pomysł, żeby to ona szukała i wszyscy zaczynają się chować. Fretka rozmawia ze Stefą. Nagle zauważa w salonie dziwny przedmiot. Wszyscy zaczynają uciekać.

Zakończenie

brak

Scenariusz

Piosenki

Galeria

213A-tytułowy

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba

Ferb: Być może problem nie tkwi w tym, że dom jest za mały, tylko że my za duzi.

Co robicie?

brak

Wiem co dziś będziemy robić!

Fineasz: Ferb, już wiem co będziemy dzisiaj robić.
Irving Du Bois: Ha ha ha ha! Zawsze tak mówisz.

Gdzie jest Pepe?

Irving: Czy... Ja mogę to o Pepe?

Fineasz: Co?
Irving: No wiesz. Mam na myśli "Gdzie jest Pepe?"
Fineasz: Dobrze...

Irving: Gdzie jest Pepe? Nie, nie, poczekaj, potrafię lepiej- Gdzie jest Pepe? Gdzie jest Pepe? Gdzież to podziałeś się Pepe? Ciekawe dokąd poszedł Pepe. Oh, gdzie może być ten dziobak! Gdzie jest Pepe?

Wejście do kryjówki Pepe

brak

Dżingiel zła

Oto jest Spółka Zło Dun...

Pamiętne cytaty

Buford: W co można się bawić, kiedy pada deszcz?
Izabela: Możemy pomówić o uczuciach.
Buford: Dobra, powtórzę: W co można się bawić, kiedy pada deszcz?
Baljeet: Ja chętnie pomówię o moich uczuciach.
Buford stuka go w ramię
Buford: Dobra, jak się teraz czujesz?
Baljeet: Boli mnie...

Buford: Załatwione. Nawet fajna zabawa!

Inne informacje

Powiązanie z serią

Aluzje

  • Ten odcinek jest aluzją do filmu Kochanie, zmniejszyłem dzieciaki! gdyż dzieci się zmniejszały.
  • Dawno temu w trawie - Fretka uciekała przed owadem jak Flik przed ptakiem.

Błędy

Ręce Ferba

Zielone ręce Ferba

  • Gdy Irving się ujawnia w domu Flynn-Fletcher, Ferb ma zielone ręce.

Nawigacja